Koszyk

Twój koszyk jest pusty

FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

🔄 1. Czy mogę zwrócić zakupioną lampę?

Tak, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu.


🚚 2. Jak długo czekam na dostawę?

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1–3 dni robocze. W przypadku lamp na zamówienie – do 10 dni roboczych.


💡 3. Czy lampy mają żarówki w zestawie?

Większość naszych lamp sprzedawana jest bez żarówek, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.


🛠️ 4. Czy oferujecie montaż?

Nie świadczymy usług montażu, ale każda lampa posiada instrukcję instalacji i jest gotowa do samodzielnego montażu lub przez elektryka.


🧾 5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia lub napisać do nas e-mail po zakupie.


🏠 6. Czy macie salon stacjonarny?

Tak! Znajdziesz nas w sklepie stacjonarnym pod adresem:
📍 05-332 Siennica, ul. Mińska 52A
🕘 Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek–Piątek: 9:00–17:00

  • Sobota: 9:00–14:00


🎁 7. Czy mogę kupić lampę na prezent?

Tak! Wystarczy zaznaczyć opcję „Na prezent” podczas składania zamówienia — zapakujemy produkt estetycznie i bez paragonu w paczce.


📦 8. Co zrobić, jeśli lampa przyszła uszkodzona?

Zrób zdjęcia uszkodzeń i skontaktuj się z nami w ciągu 48h od otrzymania przesyłki. Spisz protokół szkody z przewoźnikiem lub wypełnił odpowiedni formularz na stronie przewoźnika i prześlij go do nas. Wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze.


📲 9. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Mailowo pod adresem biuro@naszelampy24.pl lub telefonicznie +48 509 491 842 od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00–17:00.